18 Nisan 2010 Pazar

EMMA'NIN MODA TUTKUSU...

Amerikalı oyuncu ve şarkıcı Emma Roberts, WWD için özel bir fotoğraf çekimi gerçekleştirdi.

19 yaşındaki yıldız, verdiği özel röportajda moda tutkusundan ve moda dünyasına atılma konusundaki planlarından bahsetti. "Kendime özgü stilimle anılmak istiyorum; çünkü kıyafetleri seviyorum. Audrey Hepburn'ün çok güzel ve inanılmaz bir kadın olduğuna inanıyorum. Sienna Miller ise her zaman havalı görünüyor. Moda dünyasında ucuz görünmeyen işler yapmak istiyorum. Target mağazalarına kıyafet tasarlamak gibi bir şeyden bahsetmiyorum. Daha çok Olsen ikizlerinin yaptığı gibi bir şey; yani 'Elizabeth and James' veya The Row gibi havalı, rahat ve eşsiz bir markam olsun istiyorum."

Nickelodeon'ın dizisi "Unfabulous" ile oyunculuktaki başarısını kanıtlayan Emma Roberts; "Nancy Drew", "War Child" ve "Hotel for Dogs" ile beyaz perdedeki iddiasını kanıtlamıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder