6 Mart 2010 Cumartesi

TOPUKLU AYAKKABI GIYMEZSEM OLURUM...

Lady Gaga verdiği bir röportajda tarzıyla ilgili oldukça iddialı açıklamalarda bulundu.

"Hayranlarımın karşısına topuklu ayakkabıyla çıkamazsam, ölmeyi tercih edebilirim. Topuklu ayakkabı, peruk ve şapkalarımdan asla vazgeçemem. Beni taklit etmeye çalışan bazı insanları görüyorum. Eğer amaçları farklı görünmekse, olmak istedikleri gibi olsunlar; beni taklit etmesinler." diyor Lady Gaga Jonathan Ross'a verdiği röportajda.

Müzik dünyasındaki yeri hakkında da Gaga şunları söylüyor: "Bu camiadan hiç arkadaşım yok diyebilirim. Ünlüler dünyasından kendimi tamamen soyutlanmış hissediyorum. Beni hiçbir zaman bir gece kulübünden çıkarken göremezsiniz. Kendimi basına bu şekilde asla malzeme yapmam."

Daha ne denebilir ki? Bir Kadını Kadın Yapan en önemli unsurlardan biri Topuklu Ayakkabılarıdır... Tüm Kadınlara örnek olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder