2 Aralık 2009 Çarşamba

BEYAZ TEN MODASI

Uzun Süredir etrafımda tartışması dönen bir mevzudur... Ben ve Arkadaşlarım Bronz hatta dahada Bronz Çılgınlarındanız... Ancak 1 aydır benim Kafamda Kocaman bir Saksı ve Kocaman bir Soru İşareti var. Nasıl Beyazlayabilirim? Tenim nasıl çok Beyaz olabilir? diye araştırma içine girdim... Neden oldugunu bilmiyorum; ama benim kadar Doğal Esmer ve dahada, dahada çok Esmer olmalıyım derdindeki Bronz Sevdalısı biri nasıl bu hale geldi kendime halen inanamıyorum; Arkadaşlarımda aynı şekilde güçlük çekiyor...
Bir zamanlar bana göre... 'Beyaz Ten Asaleti Simgeler'... cümlesi Bronzlaşmakta güçlük çekenlerin uydurduğu bir Palavra gibi gelirdi... Ama Atalarımızda 'Büyük Lokma ye Büyük Söz konuşma' demişler. Ah bu Eskiler yokmu herşeyi bilmişler...
Şimdi sadede gelelim. Benimde uygulamaya başladığım Doğal bir Tarifi siz Beyazlamak isteyenlerle paylaşmak istiyorum... Umarım sizdede, bendede olumlu sonuçlara yol açar...

1 tatlı kaşığı lanolin (Yaprağından elde edilen, eczacılıkta ve parfümeride kullanılan, sarımtırak renkte bir yağ) ile 1 çorba kaşığı vazelini benmari usulü eritin. İçine 1 çorba portakal suyu, 1 tatlı kaşığı taze elma suyu, 1 çorba kaşığı beyaz kili ekleyin.

Bu karışımı bir cam şişede, soğuk yerde saklayın.Evde olduğunuz zamanlarda bu karışımı yüzünüze sürün.Kalabildiği kadar kalması ve daha sonra da cildin durulanması,aynı uygulamanın haftada 3 gün uygulanması öneriliyor.Dışarıya çıkarken de en az 20 faktörlü bir krem kullanması gerektiği belirtiliyor.

1 yorum: