26 Kasım 2009 Perşembe

NE YAPACAĞINI ŞAŞIRDI...

Rihanna için söyleyebileceğim o Çirkin ve Basit görünümlü Kızın bir anda Yükselişe geçişi Stil İkonu yarısı görünümü ve daha sonra hızla tüketip bitirip ne yapacağını bilemeden Gözümde yerle bir oluşudur...
Şu Görüntüye bakın burada Rihanna ve Marchesa Marka Elbisesi tam bir Hayal Kırıklığı birincisi o Elbise ne olursa olsun ultra mini olmalıydı... Rihanna Boyuna bakmadan Top Model gibi takılıpta beni deli ediyor...


Artı o Saç Rengi tam bir Felaket...Hatırladığım kadarıyla ben Küçükken Yazlıkta tüm Kızlar Saçlarına Oksijen Suyu sürerek Güneşe çıkardı ve bu Berbat Renge kavuşurlardı o zamandan bu zamana en Nefret ettiğim Renktir...
ve son olarak Ayakkabılar... Tanrım bu Kadın nerede yaşıyor? Nasıl Kötü bir Modeldir en azından bu Elbisede ısrar ediyor ise benim önerim Rihanna'nın Tarzı ve Elbisesine uygun olan aşağıdaki çizmedir...
Elbisenin Altındaki bu Tarz Diz üstü Streç Çizme veya bu Renkteki herhangi bir Diz üstü Çizme o Elbiseyi ve Rihanna'yı alıp başka Dünyalara götürebilirdi ve benim vazgeçilmez görüntülerimden biri haline gelebilirdi ama herkes benim kadar iyi olmamalı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder